Delmer B.V. Terms & Conditions


1.        Bestellen:
Bestellen als zakelijke klant is alleen mogelijk via de webshop.

2.        Betalingen:
De beschikbare betaalopties:

a.        iDEAL

b.        Bancontact

c.        Creditcards

d.        Bankoverschrijving

Betaling dient voorafgaand aan verzending te worden voldaan. Bij bankoverschrijving wordt de bestelling verwerkt na ontvangst en verificatie van de betaling.

3.        Niet voorradig:
Als het artikel niet op voorraad is, kunt u op de productpagina een herinnering instellen. We sturen u een e-mail zodra het product weer beschikbaar is voor directe levering. Op de productpagina staat tevens de verwachte levertijd vermeld.

4.        Levertijden:
De verwachte orderverwerkingstijd staat vermeld op de website, terwijl de levertijd afhankelijk is van de transporteur. Deze verwachte levertijd is te vinden op de website onder het tabblad 'Verzending'.

5.      Verzending:

​a. Pakket zending via DPD (EU) 
​Bij de orderbevestiging ontvangt u een track & trace waar u het pakket kunt volgen. Zie de voorwaarden op https://dpd.com

​b. Pallet zending via Dachser (EU)
​Bij de orderbevestiging ontvangt u een zendingsnummer. Via de Dachser shipmentpointer kunt u uw bestelling volgen. Zorg ervoor dat u een juist telefoonnummer noteert bij ​u bestellen, Dachser neemt contact met u op voor een lever afspraak. Zie de voorwaarden op https://dachser.com

​c. Pallet zending via Chr. Vermeer (NL-BE)
​Bij de orderbevestiging ontvangt u een referentie nummer. Zorg ervoor dat u een juist telefoonnummer noteert bij u bestelling. Chr. Vermeer neemt contact met u op voor een ​leverafspraak, mocht u niet aanwezig zijn op de afgesproken leverdatum, gaat de zending mee retour. De 2e levering zal plaatsvinden nadat u de factuur voor de 2e levering ​is betaald.

6.        Ontvangst:
Controleer voordat u tekent voor ontvangst of de goederen compleet en onbeschadigd zijn. Controleer ook of de verpakking intact is. Als de verpakking beschadigd is, controleer dan of de inhoud onbeschadigd is. Bij enige schade, maak altijd een opmerking op de pakbon die u moet ondertekenen en neem foto's.

7.        Afhalen:
Afhalen van bestellingen is uitsluitend mogelijk voor B2B klanten. Wilt u zich aanmelden als B2B klant, vul dan ons contactformulier in via de website: https://www.delmer.nl/contactus

8.        Annuleringen:
Indien de zending nog niet is verwerkt, kan deze kosteloos worden geannuleerd. Indien de zending wel is verwerkt neemt u dan contact op met ons via het contact formulier: https://www.delmer.nl/contactus

 

9.        Herroepingsrecht:
Voor zakelijke aankopen geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Zij hebben geen wettelijke mogelijkheid om zonder opgave van redenen de aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en het volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen. Annuleren, ruilen en retourneren kan alleen in uitzonderlijke gevallen. Neem hiervoor altijd contact op met onze klantenservice: https://www.delmer.nl/contactus

10.  Service onderhoud E- Mini Dumpers:
Onderhoudsvrij, voor een service beurt of reparatie. ophaal en verzendkosten worden in rekening gebracht, machine wordt nagekeken. U ontvangt een offerte. Na akkoord wordt reparatie uitgevoerd.

11.  Garantie:
Heeft u een garantie geval vul dan het garantie formulier in op de website: https://www.delmer.nl/garantie-formulier
Slijtageonderdelen, zoals maar niet beperkt tot: banden, remblokken, kettingen, enz., vallen niet onder de garantie. Elektrische installaties waarbij kortsluiting kunnen veroorzaken, zijn uitgesloten van garantie. Deze uitzonderingen zijn van toepassing vanwege de natuurlijke slijtage van bepaalde onderdelen en de gevoeligheid van elektrische installaties voor externe factoren die buiten onze controle vallen.